potok

Інформація

Інформація про зобов’язання користувача щодо забезпечення ним збереження платіжних інструментів та індивідуальної облікової інформації:

У процесі роботи надавач платіжних послуг збирає та обробляє такі персональні дані:

  • під час реєстрації та роботи з платіжним рішенням, надається інформація, яка може включати ім’я, поштову адресу, адресу електронної пошти, номер телефону, певну фінансову інформацію (включно з даними про кредитну картку, дебетову картку чи банківський рахунок), причину / підставу оплати, географічне розташування, особистий опис та фотографію.

У деяких випадках, наприклад, якщо платіжна операція проводиться на нетипово велику суму або якщо це нестандартна операція, додатково може бути ініційований запит про надання іншої інформації в рамках операції.

Інформація, яка збирається при наданні платіжних послуг:

Процес збору даної інформації відбувається автоматично і включає такі дані:

  • подробиці транзакцій, які здійснюються під час користування платіжними послугами, включаючи географічне розташування, з якого походить транзакція;
  • технічну інформацію, зокрема IP-адресу комп’ютера в інтернеті, дані для входу, тип та версію браузера, налаштування часового поясу, тип і версію плагінів для браузера, операційну систему;
  • інформацію про візит, у тому числі всі сторінки на сайті, які переглядаються; час перебування на кожній сторінці; час відгуку сторінки; помилки завантаження; тривалість відвідування певних сторінок; а також інші методи відстеження поведінки користувача на сайті.

Інформація, яку надавач платіжної послуги може отримати з інших джерел:

Надавач платіжної послуги може отримувати інформацію про користувача платіжної послуги від партнерів. Зокрема:

  • банк, який використовує користувач платіжної послуги для переказу грошей, надасть особисту інформацію, таку як ім’я та прізвище, а також певні дані банківського рахунку;
  • ділові партнери можуть надати ім’я та адресу, а також фінансову інформацію, наприклад, дані про оплату карткою користувача платіжної послуги;
  • рекламні мережі, провайдери аналітики та пошукові системи можуть надавати псевдонімізовану інформацію про вас, наприклад, повідомити, як ви знайдено веб-сайт надавача платіжної послуги;
  • кредитні агентства не надають жодної особистої інформації про користувача платіжної послуги, але надавач платіжної послуги може надіслати запит для підтвердження інформації, яку надав користувач платіжної послуги.

Інформація з соціальних мереж:
Якщо користувач платіжної послуги авторизується через обліковий запис в соціальних мережах (Facebook, Google, LinkedIn тощо), надавач платіжної послуги отримає відповідну інформацію, необхідну автентифікації акаунта.

Соціальна мережа забезпечить доступ до певної інформації, яку користувач платіжної послуги їй надав, наприклад: його ім’я, зображення профілю та адресу електронної пошти.

Надавач платіжної послуги використовує таку інформацію разом з іншими даними, які користувач платіжної послуги надає безпосередньо під час реєстрації або використання платіжних послуг для створення облікового запису та для спілкування з користувачем платіжної послуги щодо інформації, продуктів та послуг, яку він може отримати від надавача платіжної послуги.

Вся зібрана інформація зберігається відповідно до вимог чинного законодавства України, постанов Національного банку України та вимог міжнародних платіжних систем.

Інформація про процедури проведення заходів, спрямованих на запобігання невиконанню або неналежному виконанню платіжних операцій, а також про відповідальність надавача платіжних послуг у разі невиконання або неналежного виконання платіжних операцій:

Користувач зобовʼязаний забезпечувати збереження ним платіжних інструментів (ЕПЗ) та індивідуальної облікової інформації у таємниці, що виключає несанкціонований доступ з боку третіх осіб.

ТОВ «ФК «ПОТОК» забезпечує проведення заходів, спрямованих на запобігання невиконанню або неналежному виконанню платіжних операцій, зокрема:

  • забезпечує відповідність Стандарту безпеки даних індустрії платіжних карток (PCI DSS) та іншим вимогам платіжних систем;
  • запроваджує систему захисту інформації, що забезпечує безперервний захист інформації про виконання платіжних операцій та індивідуальної облікової інформації на всіх етапах її формування, обробки, передавання та зберігання;
  • здійснює моніторинг платіжних операцій з метою ідентифікації неакцептованих, помилкових та неналежних платіжних операцій, суб’єктів таких операцій та забезпечує вжиття заходів для запобігання або припинення таких операцій;
  • здійснює організаційні та технічні заходи для забезпечення безперервності діяльності;
  • застосовує посилену автентифікацію користувача у разі підозри вчинення шахрайства (або існування ризику шахрайства) чи інших неправомірних дій (або існування ризику вчинення інших неправомірних дій);
  • регулярно проводить перевірку своєї діяльності з надання фінансових платіжних послуг на відповідність чинним вимогам законодавства;
  • забезпечує захист та зберігання в електронному вигляді даних користувачів та даних щодо їхніх платіжних операціях протягом 5 (п’яти) років від дати їх проведення та надання користувачам доступу до них;
  • проводить аналіз платіжних операцій, що можуть носити шахрайський характер, за результатом чого, за необхідністю, запроваджує додаткові обмеження щодо можливості здійснення платіжних операцій з певними параметрами/критеріями, у випадку настання яких – має право відмовити користувачу в проведення платіжної операції;
  • здійснює обмін інформацією з іншими учасниками платіжної інфраструктури, надавачами платіжних послуг, з метою уточнення інформації про користувачів та їхні платіжні операції, а також з метою підвищення надійності та безперервності у наданні послуг.

ТОВ «ФК «ПОТОК» несе відповідальність перед користувачами за невиконання або неналежне виконання платіжних операцій відповідно до закону та умов укладених між ними договорів, якщо не доведе, що платіжні операції виконані ним належним чином.

ТОВ «ФК «ПОТОК» несе відповідальність, визначену статтею 86 Закону України «Про платіжні послуги», за виконання помилкової, неакцептованої платіжної операції або виконання платіжної операції з порушенням установлених строків, зокрема:

  • у разі порушення строків виконання платіжних операцій ТОВ «ФК «ПОТОК» зобов’язане сплатити користувачу пеню в розмірі 0,1 відсотка суми простроченого платежу за кожний день прострочення, але не більше 10 відсотків суми платіжної операції;
  • у разі виконання помилкової платіжної операції на рахунок неналежного отримувача ТОВ «ФК ПОТОК» зобов’язане негайно після виявлення помилки переказати за рахунок власних коштів суму платіжної операції отримувачу, а також сплатити йому пеню в розмірі 0,1 відсотка суми простроченого платежу за кожний день прострочення від дня завершення помилкової платіжної операції до дня переказу коштів на рахунок отримувача, але не більше 10 відсотків суми платіжної операції;
  • у разі виконання помилкової платіжної операції з рахунку неналежного платника ТОВ «ФК «ПОТОК» зобов’язане негайно після виявлення помилки або після отримання повідомлення неналежного платника (залежно від того, що відбулося раніше) переказати за рахунок власних коштів суму платіжної операції на рахунок неналежного платника та сплатити йому пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожний день від дня списання з рахунку коштів за помилковою платіжною операцією до дня повернення коштів на рахунок неналежного платника, з урахуванням утриманої/сплаченої неналежним платником комісійної винагороди за виконану помилкову платіжну операцію (за наявності);
  • у разі виконання неакцептованої платіжної операції ТОВ «ФК «ПОТОК» зобов’язане негайно після виявлення факту виконання неакцептованої платіжної операції або після отримання повідомлення платника (залежно від того, що відбувалося раніше) повернути за рахунок власних коштів суму неакцептованої платіжної операції на рахунок платника, а також сплатити йому пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожний день від дня списання з рахунку платника коштів за неакцептованою платіжною операцією до дня повернення коштів на рахунок платника, з урахуванням утриманої/сплаченої неналежним платником комісійної винагороди за виконану неакцептовану платіжну операцію (за наявності);
  • якщо всупереч наданого ініціатором розпорядження про відкликання платіжної інструкції суму платіжної операції списано з рахунку платника та переказано отримувачу, ТОВ «ФК «ПОТОК» зобов’язане негайно після виявлення помилки або після отримання повідомлення платника (залежно від того, що відбулося раніше) повернути за рахунок власних коштів суму платіжної операції на рахунок платника та сплатити йому пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожний день від дня списання з рахунку платника коштів за платіжною операцією до дня повернення коштів на рахунок платника

Інформація про процедуру взаємодії між надавачем платіжних послуг та користувачем на випадок шахрайства (підозри шахрайства) або загрози безпеці виконання платіжної операції:

Процедура взаємодії між ТОВ «ФК «ПОТОК» та користувачем на випадок шахрайства (підозри шахрайства) або загрози безпеці виконання платіжної операції відповідає загальній процедурі взаємодії зі споживачем фінансових послуг, з урахуванням наступного:

  • звернення користувача щодо випадку шахрайства або загрози безпеці розглядається першочергово, користувачу надається можливість одержувати інформацію про хід розгляду звернення, про результати розгляду звернення користувач повідомляється в письмовій формі протягом строку, передбаченого законом для розгляду звернень (скарг) громадян;


ТОВ «ФК «ПОТОК» зобов’язується прикладати всіх можливих зусиль для забезпечення взаємодії з користувачами на випадок шахрайства або загрози безпеці у цілодобовому режимі та без вихідних.

Інформація про процедуру взаємодії між надавачем платіжних послуг та користувачем у разі здійснення неакцептованих, помилкових, неналежних платіжних операцій та порядок звернення користувача за відшкодуванням збитків, завданих у результаті платіжних операцій, проведених надавачем платіжних послуг:

Процедура взаємодії між ТОВ «ФК «ПОТОК» та користувачем у разі здійснення неакцептованих, помилкових, неналежних платіжних операцій та порядок звернення користувача за відшкодуванням збитків, завданих у результаті платіжних операцій відповідає загальній процедурі взаємодії зі споживачем фінансових послуг, з урахуванням наступного:

  • у разі виконання помилкової, неналежної, неакцептованої платіжної операції або виконання платіжної операції з порушенням установлених строків, ТОВ «ФК «ПОТОК» на запит користувача, невідкладно вживає заходів для отримання всієї наявної інформації про платіжну операцію та надає її користувачу без стягнення плати;
  • ТОВ «ФК «ПОТОК» сприяє платнику в поверненні коштів за неналежною платіжною операцією шляхом надання доступної йому інформації про таку операцію, у тому числі отриманої на його запит від надавача платіжних послуг, що обслуговує неналежного отримувача;
  • звернення користувача щодо випадку здійснення неакцептованих/помилкових/неналежних платіжних операцій розглядається першочергово, користувачу надається можливість одержувати інформацію про хід розгляду звернення, про результати розгляду звернення користувач повідомляється в письмовій формі протягом строку, передбаченого законом для розгляду звернень (скарг) громадян;

Звернення користувача за відшкодуванням збитків, завданих у результаті платіжних операцій, здійснюється в такому порядку:

  • користувач надає звернення у загальному порядку, наводить обставини завдання збитків;
  • ТОВ «ФК «ПОТОК» розглядає звернення та, за умови його обгрунтованості:
    • у разі виявленя можливої вини з боку інших, ніж ТОВ «ФК «ПОТОК» учасників платіжної операції, рекомендує користувачу ініціювати відповідний розгляд за правилами платіжної системи або звернутися із заявою до свого обслуговуючого банку/банку-емітента;
    • у разі виявлення вини з боку ТОВ «ФК ПОТОК», проводить ідентифікацію користувача в обсязі, необхідному для встановлення належності користувача за платіжною операцією та здійснює відшкодування у порядку та строки відповідно до вимог законодавства та внутрішніх документів.

Інформація про механізм захисту прав користувача та порядок врегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання платіжних послуг:

Досудове врегулювання:
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про звернення громадян», споживачі мають право звернутися до ТОВ «ФК «ПОТОК» та його посадових осіб відповідно до їх функціональних обовʼязків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються статутної діяльності надавача фінансових послуг, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

ТОВ «ФК «ПОТОК» відповідно до вимог Положення про ліцензування та реєстрацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 24 грудня 2021 року № 153 затверджено та розміщено на власному веб-сайті Порядок взаємодії зі споживачами та порядок розгляду звернень споживачів фінансових послуг ТОВ «ФК «ПОТОК».

Право на судовий захист прав споживачів платіжних послуг:
Відповідно до частини першої статті 4 Цивільного процесуального кодексу України, споживач має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. Право на судовий захист може бути реалізовано шляхом подання позову до суду.

Право на звернення до уповноважених держаних органів за захистом порушених прав:
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів», споживачі під час укладення, зміни, виконання та припинення договорів щодо отримання (придбання, замовлення тощо) продукції, а також при використанні продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав.

Згідно з статтею 21 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», державне регулювання щодо ринку банківських послуг та інших ринків небанківських фінансових послуг здійснюється Національним банком України.

Споживач має право на звернення за захистом порушених прав до Національного банку України та органів з питань захисту прав споживачів.

Контактна інформація уповноважених державних органів:

Національний банк України:
Адреси для листування та подання письмових звернень громадян:
Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ – 8, 01601
Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ – 8, 01601
Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24
Отримання публічної інформації: [email protected]
Телефон: 0-800-505-240
Офіційний сайт: https://bank.gov.ua
Розділ «Звернення громадян» офіційного Інтернет-представництва Національного банку

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба):
Контактна інформація для надсилання звернень:
Поштова адреса: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
Електронна адреса: [email protected]
Факс: (044) 279-48-83;
Телефон: (044) 279-79-89
Офіційний сайт: https://dpss.gov.ua

Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві:
Контактна інформація для надсилання звернень:
Поштова адреса: 04053, м. Київ, вул. Некрасовська, 10/8
Електронна адреса: [email protected]
Факс: (044) 486-40-27;
Телефон: (044) 486-54-86
Офіційний сайт: http://www.kiev.dpss.gov.ua

Порядок врегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання платіжних послуг визначає Публічний договір про надання фінансових платіжних послуг, відповідно до якого ТОВ «ФК «ПОТОК» заявляє та гарантує, що будь яке звернення (заяви, скарги, повідомлення) Користувача як то усне чи письмове, що може виникнути з цього Публічного договору, буде розглянуто Фінансовою компанією у строки, передбачені законодавством для розгляду звернень (скарг) громадян. ТОВ «ФК «ПОТОК» також будуть прийняти всі та будь які необхідні заходи щодо задоволення звернення користувача, за умови обґрунтованості.

УВАГА!!! ТОВ «ФК «ПОТОК» подано документи до Національного банку України з метою отримання ліцензій на надання платіжних послуг. Дана інформація для користувачів буде введена в дію виключно після отримання ТОВ «ФК «ПОТОК» відповідних ліцензій

Тарифи

Основні напрямки
arrow
arrow

Еквайринг

3%
arrow

Перекази

3%
Додаткова

Інформація

arrow
ss

Контакти

arrow

E-mail

[email protected]

Телефон

+38 (096) 329 76 08

Адреса для листування

Україна, 01032, місто Київ,
вул. Жилянська, будинок 126/23, кабінет 202