Інформація
Інформація
Інформація про зобов’язання користувача щодо забезпечення ним збереження платіжних інструментів та індивідуальної облікової інформації:
У процесі роботи надавач платіжних послуг збирає та обробляє такі персональні дані:
У деяких випадках, наприклад, якщо платіжна операція проводиться на нетипово велику суму або якщо це нестандартна операція, додатково може бути ініційований запит про надання іншої інформації в рамках операції.
Інформація, яка збирається при наданні платіжних послуг:
Процес збору даної інформації відбувається автоматично і включає такі дані:
Інформація, яку надавач платіжної послуги може отримати з інших джерел:
Надавач платіжної послуги може отримувати інформацію про користувача платіжної послуги від партнерів. Зокрема:
Інформація з соціальних мереж:
Якщо користувач платіжної послуги авторизується через обліковий запис в соціальних мережах (Facebook, Google, LinkedIn тощо), надавач платіжної послуги отримає відповідну інформацію, необхідну автентифікації акаунта.
Соціальна мережа забезпечить доступ до певної інформації, яку користувач платіжної послуги їй надав, наприклад: його ім’я, зображення профілю та адресу електронної пошти.
Надавач платіжної послуги використовує таку інформацію разом з іншими даними, які користувач платіжної послуги надає безпосередньо під час реєстрації або використання платіжних послуг для створення облікового запису та для спілкування з користувачем платіжної послуги щодо інформації, продуктів та послуг, яку він може отримати від надавача платіжної послуги.
Вся зібрана інформація зберігається відповідно до вимог чинного законодавства України, постанов Національного банку України та вимог міжнародних платіжних систем.
Інформація про процедури проведення заходів, спрямованих на запобігання невиконанню або неналежному виконанню платіжних операцій, а також про відповідальність надавача платіжних послуг у разі невиконання або неналежного виконання платіжних операцій:
Користувач зобовʼязаний забезпечувати збереження ним платіжних інструментів (ЕПЗ) та індивідуальної облікової інформації у таємниці, що виключає несанкціонований доступ з боку третіх осіб.
ТОВ «ФК «ПОТОК» забезпечує проведення заходів, спрямованих на запобігання невиконанню або неналежному виконанню платіжних операцій, зокрема:
ТОВ «ФК «ПОТОК» несе відповідальність перед користувачами за невиконання або неналежне виконання платіжних операцій відповідно до закону та умов укладених між ними договорів, якщо не доведе, що платіжні операції виконані ним належним чином.
ТОВ «ФК «ПОТОК» несе відповідальність, визначену статтею 86 Закону України «Про платіжні послуги», за виконання помилкової, неакцептованої платіжної операції або виконання платіжної операції з порушенням установлених строків, зокрема:
Інформація про процедуру взаємодії між надавачем платіжних послуг та користувачем на випадок шахрайства (підозри шахрайства) або загрози безпеці виконання платіжної операції:
Процедура взаємодії між ТОВ «ФК «ПОТОК» та користувачем на випадок шахрайства (підозри шахрайства) або загрози безпеці виконання платіжної операції відповідає загальній процедурі взаємодії зі споживачем фінансових послуг, з урахуванням наступного:
ТОВ «ФК «ПОТОК» зобов’язується прикладати всіх можливих зусиль для забезпечення взаємодії з користувачами на випадок шахрайства або загрози безпеці у цілодобовому режимі та без вихідних.
Інформація про процедуру взаємодії між надавачем платіжних послуг та користувачем у разі здійснення неакцептованих, помилкових, неналежних платіжних операцій та порядок звернення користувача за відшкодуванням збитків, завданих у результаті платіжних операцій, проведених надавачем платіжних послуг:
Процедура взаємодії між ТОВ «ФК «ПОТОК» та користувачем у разі здійснення неакцептованих, помилкових, неналежних платіжних операцій та порядок звернення користувача за відшкодуванням збитків, завданих у результаті платіжних операцій відповідає загальній процедурі взаємодії зі споживачем фінансових послуг, з урахуванням наступного:
Звернення користувача за відшкодуванням збитків, завданих у результаті платіжних операцій, здійснюється в такому порядку:
Інформація про механізм захисту прав користувача та порядок врегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання платіжних послуг:
Досудове врегулювання:
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про звернення громадян», споживачі мають право звернутися до ТОВ «ФК «ПОТОК» та його посадових осіб відповідно до їх функціональних обовʼязків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються статутної діяльності надавача фінансових послуг, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
ТОВ «ФК «ПОТОК» відповідно до вимог Положення про ліцензування та реєстрацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 24 грудня 2021 року № 153 затверджено та розміщено на власному веб-сайті Порядок взаємодії зі споживачами та порядок розгляду звернень споживачів фінансових послуг ТОВ «ФК «ПОТОК».
Право на судовий захист прав споживачів платіжних послуг:
Відповідно до частини першої статті 4 Цивільного процесуального кодексу України, споживач має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. Право на судовий захист може бути реалізовано шляхом подання позову до суду.
Право на звернення до уповноважених держаних органів за захистом порушених прав:
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів», споживачі під час укладення, зміни, виконання та припинення договорів щодо отримання (придбання, замовлення тощо) продукції, а також при використанні продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав.
Згідно з статтею 21 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», державне регулювання щодо ринку банківських послуг та інших ринків небанківських фінансових послуг здійснюється Національним банком України.
Споживач має право на звернення за захистом порушених прав до Національного банку України та органів з питань захисту прав споживачів.
Контактна інформація уповноважених державних органів:
Національний банк України:
Адреси для листування та подання письмових звернень громадян:
Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ – 8, 01601
Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ – 8, 01601
Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24
Отримання публічної інформації: [email protected]
Телефон: 0-800-505-240
Офіційний сайт: https://bank.gov.ua
Розділ «Звернення громадян» офіційного Інтернет-представництва Національного банку
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба):
Контактна інформація для надсилання звернень:
Поштова адреса: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
Електронна адреса: [email protected]
Факс: (044) 279-48-83;
Телефон: (044) 279-79-89
Офіційний сайт: https://dpss.gov.ua
Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві:
Контактна інформація для надсилання звернень:
Поштова адреса: 04053, м. Київ, вул. Некрасовська, 10/8
Електронна адреса: [email protected]
Факс: (044) 486-40-27;
Телефон: (044) 486-54-86
Офіційний сайт: http://www.kiev.dpss.gov.ua
Порядок врегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання платіжних послуг визначає Публічний договір про надання фінансових платіжних послуг, відповідно до якого ТОВ «ФК «ПОТОК» заявляє та гарантує, що будь яке звернення (заяви, скарги, повідомлення) Користувача як то усне чи письмове, що може виникнути з цього Публічного договору, буде розглянуто Фінансовою компанією у строки, передбачені законодавством для розгляду звернень (скарг) громадян. ТОВ «ФК «ПОТОК» також будуть прийняти всі та будь які необхідні заходи щодо задоволення звернення користувача, за умови обґрунтованості.
УВАГА!!! ТОВ «ФК «ПОТОК» подано документи до Національного банку України з метою отримання ліцензій на надання платіжних послуг. Дана інформація для користувачів буде введена в дію виключно після отримання ТОВ «ФК «ПОТОК» відповідних ліцензій
Тарифи
Основні напрямкиЕквайринг
3%Перекази
3%Інформація
Документи
Контакти
Телефон
+38 (096) 329 76 08
Адреса для листування
Україна, 01032, місто Київ,
вул. Жилянська, будинок 126/23, кабінет 202